luni, 23 februarie 2015

NU MAI INTELEG!



EU NU MAI INTELEG! VOI?

A rupt DNA-ul din corupti la greu in ultimul timp! Doar daca ne luam dupa ce apare in presa s-au furat (anual si indiferent de culoarea halatului!) miliarde de euro!
Acum stau si eu cu mana in falca si imi storc de zeama neuronii gandindu-ma ca nu prea mai are nimeni curaj sa faca o inginerie financiara pe banii statului, pentru ca imediat suna mascatul la birou sau chiar si la domiciliu daca sunt grabiti! Bun! In cazul asta trebuie sa fiti de acord cu mine ca ramane ceva cascaval! Ei si de aici ma pierd, pentru ca NU INTELEG unde mama de la finante sta ascuns banetul asta?
Parca am un deja vu cu un nene cu privirea mai la fara un sfert imbibata in whisky cum ne spunea el ca nu avem nevoie decat de gheata in pahar, bani fiind cu nemiluita si neavând nicio relatie de rudenie cu criza! Si dupa ceva timp ... hopa! Ia uite cum nu mai puteam sa traim fara imprumut de la unii sau altii, ca de partiile de schi nautic construite in panta abrupta a muntilor costa!
Acum ne bucuram si noi ca o sa luam  ceva banuti si jap! iar luam o palma peste bot! Va jur! NU MAI INTELEG NIMIC!


Catalin Dinu

Un comentariu:

  1. Eu nu inteleg pentru ca, probabil, stiu prea putine! Pot doar sa fac presupuneri, pot sa sper si pot ... sa astept. In unele dimineti sunt optimista, in cele mai multe seri sunt pesimista. As fi ipocrita sa spun ca nu-mi doresc sa fie bani si pentru noi, insa cred ca e foarte important sa se schimbe in bine atitudinea oamenilor. Atunci cand vezi ca lucrurile sunt pe un fagas bun, capeti incredere in tine si poti sa fii tu. Daca esti motivat (material sau macar tratat cu respect si recunoastere) participi activ la tot ce inseamna dezvoltarea in primul rand a ta si apoi a mediului in care traiesti. Asadar, pana la sosirea mult doritilor bani, sper ca se va schimba ceva in atitudinea oamenilor, ca vor dori sa redevina oameni!

    RăspundețiȘtergere